dimarts, 29 d’abril del 2014

10KMgirona millor marca!!

CURSA 10 KM GIRONA ESPORTS PARRA

Increible, emocionant,al·lucinant...Són les emocions que vaig sentir en creuar la meta el diumenge passat, de fet encara les sento. Primer de tot vull donar les gràcies en els meus companys de Twitter l'Ernest i en Joaquim (i els altres que no hem parlat tant, però també són una font d'inspiració per a mi), que m'han recolzat, ajudat i animat! Així que Gràcies nois!


Dissabte, la setmana m'havia passat ràpid com que dilluns tenia festa.... A la nit em costa d'adormir-me princilpament per els nervis.. ( els nervis... sempre en tindré abans d'una cursa) Quant estic apunt d'adormir-me, comença a caure un ruixat i un altre cop els nervis i dubtes... 
Sona el despertador a les 7( més fort que mai.. la nit anterior vaig pujar el volum i em vaig passar.. ejeje). M'aixeco i agafo la roba que havia preparat la nit anterior, miro la finestra i (uff) fa sol, faig suc de taronja i menjo un plàtan, vaig al lavabo per no tenir sorpreses a la cursa. Són les 8:15 i amb la meva mare, la meva germana i les dues gosses anem direcció a Girona. El camí se'm fa etern. 
Aparquem el cotxe i a la plaça de l'hotel Carlemany, ja hi ha tot l'abituallament que agafaré després de córrer. Tot té bona pinta. 
                                               esperant per la cursa 
Tots els corredors ens col·loquem en els calaixos corresponents per la sortida. Quins nervis: 5 minuts i ja comencem! És una mica agoviant tots apretats. Sona la sortida i saludo a la meva germana que és a uns 200 metres gravant-me amb la Go Pro. En uns 400 m em trobo a la meva marem, la saludo i passat 2,3 km no les torno a veure. (sort d'elles que em fan fotos xules i em graven!) 

Els primers 3 km em passen ràpids, però veig a un noi que ja s'ha de parar i recolzar-se a la paret... Una de les coses bones de la cursa es que han innovat la senyalització els dels esports parra: cada 100m, un con i 500m, un con lluminós. Els km es veien molt bé! Els felicito! En el km 5,3 hi trobo l'avituallament. Agafo una ampolla d'aigua sense parar-me i decideixo fer 2 o 3 glops, per que no agafar flato ni rampes. Ara bé, lo dur del km 5,3 i del 8 que, aproximadament és del pont de Fontajau fins al Wala, és la RECTA amb una mica de pujada, que per sort no la vaig notar gaire, (deu ser la bici el·líptica que la tinc programada per pujades). 

Després toca baixada, però no forço i, ja que no sabia si hi hauria una pujada, vaig resarbant. Em noto que vaig be, les cames cançades, però be, no miru el rellotge -mai ho faig- vull que sigui com una sorpresa i sí que ho va ser!! En el km 9,6 el miro i veig 50,2 minuts i jo...: No. No pot ser. Es deu haver parat i el torno a mirar. Que extrany... Ja veig l'arribada i desideixo fer un spring (es veu que ara m'ha donat per fer spring en el final). La gent animant-me en els ultims metres, veig a la meva mare que es queda amb cara de sorpresa per el temps que faig. Aixeco les mans, no m'ho crec 53,8 minuts el meu rècord!! 
                                                   53,8 minuts!!! increible!!
Deixo el xip (m'ha agradat el xip), agafo una Acuarius, maduixes, suc de taronja, aigua i uns quants llogurts. Tot en una bossa. I anem cap a casa a dutxar!



Gran cursa, molt bona senyalització, els voluntaris animant i l'abituallament final un 10! 
                                          78/186 noies i 613 de 843 runers!                                        


                                     19/78 noies de la meva categoria f10



                                     video de l'arribada 






ESFORÇ,SACRIFICI I CONSTACIA! I LA RECOMPENSA JA LA TENS!! 

(PIT, SENY, I COLLONS!!) 

2 comentaris:

  1. no veig bé... viam si duem la mateixa visera XDDDD (jo blanca per davant i per darrera negra. North Face).
    per fer pujades, fer gavarres :P
    enhorabona per la cronica, el temps i sobretot per disfrutar fent esport!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja jo la gorra la tinc tota blanca és del decatlhon jiiji la veritat és que van be!
      merci!!! sobretot s'ha de disfrutar! que vagi be les pròximes curses i esperan les cròniques!

      Elimina