dilluns, 16 de juny del 2014

CURSA A L'ALBA

En primer lloc demano disculpes per el retard per aquest post.  ( el temps passa ràpid ejeeje).

No tenia pensat fer-la, però en no fer la de Sant Gregori una setmana abans vaig desidir en apuntar-m'hi. i va ser especial no per el temps, ni per el resultant ( que tampoc em puc queixar) és perque vaig conèixer els companys corredors i de Twitter.
Diumenge em desperto a les 7 del matí i faig una mica el "ronso" i em canvio, esmorzo i ja són les 8:00 del matí així que amb el meu pare ens dirigim cap a Salt, a la picina municipal on anant cap allà conec primer el meu company de Twitter en Tapi , que em saluda. sort que em saluda si no, no l'hagués conegut, agafo el dorçal i per radera m'apareix un altre company de Twitter en Joaquim, em quedo  parada, em sorprenc (quina vergonya jajaj) vam estar parlant una estona. Al cap d'una estona apareix un altre company de Twitter l'Ernest que no corria, però feia fotos, ( molt bones és un crac!). A les 9 comença la cursa, com sempre nervís que se'm passen de seguida.
                                          foto: Ernest Alenyà ( gran foto)
Els primers 2/3km són d'esfalt i baixada quina sort. Comença el camí de terra i fins el km 8 no el deixem. El camí no és tan dificil per mi, deu ser per que entreno per l'estany de banyoles que és molt semblant només que no hi ha l'estany ejjee.
Hi ha alguna petita pujada cap el km 5 i 8 més o menys. En el kilometre 7 em trobo a un senyor davant meu ( aproximadament deu tenir uns 70 anys..) i deu ni dor com tira! cada cop que l'estic apunt d'atrepar-lo l'home fa un spring i s'allunya, deu fer canvis de ritmes. L'última rotonda decideixo fer un spring com estic fent a les curses d'aquest any. A l'arribada no aconsegueixo passar el senyor, però si que passo a un altre home. Després vaig a fer cua per agafar l'aigua i l'entrepà de llonganissa mmm... que bo. Em donen la camiseta i em quedo parada és la mateixa que la de 10km esports parra, em pensava que en seria una de diferent, però dos no fan mal. I vaig cap a casa. Una bona dutxa i cap a la platja!.










15 de 32 noies ( no esta malament)
151 de 191 corredors.
47 minuts.

La meva proxima cursa és el 12 de juliol (EL CRIT DE MONT-RAS) és la meva primera de muntanya i a sobre és de nit!!!! ( sí. estic loca jaaj).


moltes gràcies esper-ho que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada