divendres, 11 d’abril del 2014

Benvinguts i benvingudes al meu bloc, runners!

Hola. Benvinguts/des al meu bloc esportiu.
Per començar, em dic Paula Ros Vila, vaig néixer el 18/8/1993 i sóc de Banyoles.

Vaig començar a córrer fa 2 anys, però per temes d'estudi no podia entrenar regularment i només entrenava els caps de setmana. A partir de l'any passat vaig començar a fer-ho diariament per així poder augmentar la meva resistència física fins el dia d'avui.

Curses que vaig fer:
-2012: 8a cursa de Sant Silvestre a Girona (5 km)
-2013: 17a cursa popular de Girona (10 km)
            Cursa de la dona a Barcelona (6'7 km)
            9a cursa de Sant Silvestre a Girona (5 km)

A mesura que vagi fent curses, us les aniré explicant amb alguna foto fent-vos una crònica.

Aquí us deixo el meu canal de YouTube on de tant en tant hi penjo algun video:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada